Kundkorg

0 varor
Free Shipping for orders of
50sek or more.

Frågor och svar

När har jag min vara?
Lägger du din order innan kl 16 så skickas din vara samma dag, i annat fall näst följande vardag. Vi använder oss av Posten Sverige AB och i normala fall bör du ha din vara inom 1-2 dagar. I jultider kan dock vissa förseningar uppstå.

Vad kostar frakten?
Vi har alltid fri frakt på alla ordrar oavsett hur mycket du handlar för om du bor i Sverige.

På vilka sätt kan man betala?
Bor du i Sverige och din beställning har samma leverans och faktura-adress har du två olika betalningsalternativ. Kortbetalning eller betalning mot faktura. I det fall du vill skicka ett paket till annan leveransadress så kan det i dagsläget endast ske mot kortbetalning.

Kan jag skicka ett inslaget paket till någon?
Vi erbjuder kostnadsfri paketinslagning av din beställda vara och skickar den sedan till önskad adress. (OBS! Detta kan endast ske mot kortbetalning).

Hur vet jag att min beställning har gått igenom?
Du bör kort efter det att du har avslutat din beställning få en orderbekräftelse skickad till din angivna mail-adress. Du kan även logga in på ditt konto och titta under fliken mina ordrar.

Hur gör jag om jag har fått fel vara?
Visar det sig att du har fått fel vara skickad till dig eller att varan inte lever upp till dina förväntningar, ber vi dig kontakta oss så fort som möjligt på telefon:
08-660 05 25 Mån-Fre 11-18 Lör 12-16 eller via mail: kontakt@spooky.se.

Hur byter jag en vara?
Vill du byta en vara t.ex för att storleken var fel, ber vi dig kontakta oss inom 14 dagar från det att du har fått varan hem till dig.
Telefon: 08-660 05 25 Mån-Fre 11-18 Lör 12-16 eller via mail: kontakt@spooky.se. I detta fall står du för frakten till oss och vi skickar sedan ut den nya varan fraktfritt.

Om jag vill returnera en vara?
Vill du returnera en vara, ber vi dig kontakta oss inom 14 dagar från det att du har fått varan hem till dig.
Telefon: 08-660 05 25 Mån-Fre 11-18 Lör 12-16 eller via mail: kontakt@spooky.se. I detta fall står du för frakten till oss.

Hur reklamerar jag en vara?
Vill du reklamera en vara som av någon anledning inte lever upp till dina förväntningar ber vi dig kontakta oss för att få instruktioner hur du ska göra.
Telefon: 08-660 05 25 Mån-Fre 11-18 Lör 12-16 eller via mail: kontakt@spooky.se.

Får jag handla om jag är under 18 år?
Är du under 18 år måste du ha målsmans tillstånd för att lägga en order.

Jag kan inte logga in
Kontrollera att du använder dig av rätt e-mailadress. Kommer du inte ihåg vilken du har använt dig av ber vi dig kontakta oss, så tar vi fram den åt dig.
Telefon: 08-660 05 25 Mån-Fre 11-18 Lör 12-16 eller via mail: kontakt@spooky.se. Tänk också på att lösenordet är känsligt för små och stora bokstäver.

Jag har glömt mitt lösenord
Har du glömt ditt lösenord klicka du bara på länken "Glömt ditt lösenord?" på sidan mitt konto, fyller i din e-mail adress och klickar på gå vidare. Ett nytt tillfälligt lösenord skickas till den angivna e-mail adress. Du kan sedan ändra detta lösen på sidan för ditt konto.

Leverans Märken
Spooky´s Nyhetsbrev
SPOOKY KIDSWEAR KUNDTJÄNST LEVERANSVILLKOR GUIDER
Grevgatan 61, 114 59 Stockholm Om oss Frakt Så handlar du
Tel: 08-660 05 25 Kundtjänst Returer Storleksguide
Mail: kontakt@spooky.se Medlem Betalsätt Tvättråd
Copyright © 2017 Spooky.